Scroll to top

Poate ca acum te intrebi "De ce imi oferi consultanta gratuita?"

Pentru ca o data ce intelegi sistemul iti va fi mai usor sa te tii de un plan si sa vezi totul ca pe o investitie si nu ca pe o cheltuiala.

Chiar daca esti abia la inceput sau stii deja ce presupune conversion rate si lead generation, prima discutie pe care o sa o avem va aborda avantajele pe care ti le poate oferi Facebook pentru a-ti dezvolta afacerea online.

Marketingul online este un instrument extrem de profitabil si o data ce intelegi cum functioneaza, lucrurile vor fi mult mai usor de abordat. Daca intelegi lucrurile de baza cum ar fi audienta si canalele de vanzare, pasii pe care trebuie sa ii urmezi vor fi mult mai usor de setat.

Nu conteaza daca te-ai decis sa vinzi produse sau servicii, elementele de baza pentru ca reclama sa iti mareasca profiturile sunt in principiu aceleasi.

Foloseste formularul de contact si spune-mi cateva cuvinte despre afacerea ta. Include cat mai multe detalii pentru a putea intelege unde anume ti-ai propus sa ajungi si ce strategie sa abordezi. In plus, daca vrei sa stii mai multe despre ce inseamna comertul online in Romania poti gasi informatii pe blog.

VALOARE fara nici o OBLIGATIE. 

Ce vom discuta GRATUIT timp de 30 de minute

  • Ce obiective ti-ai fixat

  • Ce presupune reclama pe Facebook

  • Vanzari si canale de vanzari

  • Strategii online si optimizari

  • Bugete si implementare

Vom aborda pe rand...

Setarea obiectivelor

  • Inceputul inseamna sa ai in minte destinatia finala a „calatoriei” tale. Punctul in care vrei sa ajugi este foarte important de aceea datele despre compania ta, ce planuri ai pentru anul in curs, sunt date pe care trebuie sa ne concetram inca de la inceput.

Crearea unui plan

  • O data ce am trecut peste obiective, vom discuta despre strategia ta curenta (daca exista) si vom trece in revista metode noi de optimizare. Doar asa poti scala afacerea si iti poti atinge obiectivele.

Executia planului

  • Punerea in aplicare a planului depinde de bugetul alocat, dar si de abilitatea ta de a-l pune in practica. Orice etapa include si recomandarea mea si ce anume poti face pentru a optimiza costurile.

Esti pregatit sa vezi ce pot face reclamele pe Facebook pentru afacerea ta?