Mereu inceputul e greu. Sa incepi o afacere pe care sa o faci sa mearga. Sa te tii de plan in fiecare zi.

Sa faci bani.

Sa ai succes.

Trebuie sa iti faci curaj sa iti lasi jobul. Sa iti faci timp sa iti pui planul ala pe hartie. In fiecare zi iti zici ca de azi te vei apuca si asa trec zilele.

Nu te-ai pus inca in ordine.

Stiu cum e.

Trebuie sa devii tu disciplinat ca sa poti ulterior sa fii disciplinat cu altii.

Sa iti faci un plan.

Sa iti iei domeniul ala la care te tot gandesti.

Sa iti faci o firma.

Sa fii independent si sa muncesti pentru tine.

Stiu ce zici mereu.

Ca ai nevoie de timp sa iti dai seama ce anume sa vinzi. Si mai ales cum sa o faci. Vrei sa ai totul pus la punct in cel mai mic detaliu si apoi o sa iti dai demisia. Vrei sa fii sigur ca merge ca sa faci pasul asta.

Faza e ca nu o sa se intample asa.

Ca sa mearga trebuie sa incepi si tu tot amani.

Pentru mine lucrurile au stat insa diferit. A trebui sa incep, sa pierd sa gresesc ca sa o iau de la capat.

Unele lucruri chiar nu pot fi perfecte si cand am inteles asta, aveam deja o afacere pe picioare.

Trebuie sa te focusezi pe altceva si sa nu te mai gandesti in permanenta la succes si la perfectiune. Sa faci primii pasi este de fapt singurul lucru pe care il poti face.

Incepe.

Ca sa ai o afacere a ta trebuie sa faci ce face cineva care are o afacere.

Nu trebuie sa faci 3 scoli ca sa iti iei un domeniu si sa iti faci o firma. Pur si simplu iti faci o firma.

E posibil sa pierzi oportunitatea pe care ai vazut-o acum. Sau poate nu o sa mai ai acelasi entuziasm.

Momentul perfect sa incepi este ACUM.

Momentul perfect este acel moment cand ai inceput, te simti nesigur si eventual gresesti.

Momentul perfect este cand te arunci in val si apoi regreti ca ai facut-o. E momentul in care ti-ai dat seama ca ai inceput si nu e cale de intoarcere.

Tu cand incepi?

Adrian Chirca

Pasionat de tot ce tine de marketingul digital, am aplicat cu succes in ultimii 10 tehnici si stategii eficiente pentru a gasi calea catre succes pentru companii mici si mijlocii. Scriu frecvent despre optimizare, Facebook Ads, canale de vanzari si business-uri online.

Post Comment