Cum a fost la Traffic&Conversion Summit 2018 – San Diego


Adrian Chirca - 10/03/2018 - 0 comments

Trebuie sa incep prin a spune ca acest eveniment „is the shit” cand vine vorba de marketing digital. Pe scurt, daca ai sau vrei sa ai legatura cu domeniul asta, aici e locul in care trebuie sa fii in fiecare an.

Nu voi intra in detalii cu privire la subiectele discutate acolo, sunt destule si cei cu adevarat interesati gasesc informatiile cu o simpla cautare.

Si credeti-ma aveti ce sa aflati. Pentru ca informatiile pe care le-am luat de acolo sunt EXTREM de valoroase. Si o buna parte din ele le voi impartasi cu voi.

In primul rand trebuie sa mentionez ca evenimentul se desfasoara in fiecare an in San Diego. Da, insoritul San Diego din California.

Si pentru mine asta a facut sa merite cele 16 ore de zbor. Apoi ca nu se compara nimic cu organizarea de acolo, cu starea pe care o transmite locul si mai ales oamenii. Efectiv totul transmite profesionalism si succes.

Ce este exact acest eveniment?

Traffic & Conversion Summit este un eveniment anual organizat de Digital Marketer prin persoana lui Ryan Deiss. Ryan a fost numit de Daymond John unul dintre cei mai importanti marketeri din piata digital, este autor si antreprenor si mai ales un excelent speaker pe teme de marketing online.

Anul asta au fost la evenimentul din San Diego in jur de 6000 de participanti. Daca las deoparte sesiunile din cele 3 zile – toate extrem de interesante – cel mai misto mi s-au parut oamenii. In fiecare seara s-au organizat petreceri si, poate suna ciudat, dar chiar daca e un eveniment de digital, abordarea mea a fost „old school”.

Am intalnit in fiecare zi oameni cu business-uri extrem de interesante si variate. Am mancat impreuna, am baut si am povestit. In fond, asa ai sansa sa cunosti oameni interesanti si nu navigand pe Facebook intr-un colt de restaurant.

Ce a fost cel mai interesant la eveniment

Pe langa povestile si experientele pe care le-am auzit la eveniment, cel mai interesant lucru a fost despre strategiile de crestere a vanzarilor online.

Voi scrie o serie de articole despre tehnici noi de crestere a vanzarilor, despre optimizarile canalelor de vanzare si mai ales despre cum sa iti imbunatatesti performantele campaniilor Facebook.

Pe final, va las cateva poze si un sfat:

…daca aveti vreodata ocazia sa participati la un astfel de eveniment in afara, nu stati pe ganduri. Veti afla lucruri extrem de interesante si veti descoperi ca nu sunt doar teorie, ci functioneaza de minune atat timp cat fac parte dintr-un plan.

Afacerea ta are nevoie de asta chiar daca poate nu stii acest lucru sau ai vanzari si crezi ca nu mai exista loc de crestere. Din punctul meu de vedere orice afacere are nevoie sa isi optimizeze canalele de vanzare si sa le exploateze la maxim.

Sa auzim de bine!

sturbucks-us

san-diego

chipotle

ac-sandiego

 

Author avatar

Adrian Chirca

http://www.adrianchirca.ro
Adrian Chirca este fondatorul companiei Brainymule Media din Bucuresti. Agentia este specializata in solutii creative menite sa ajute companiile sa isi optimizeze prezenta online prin strategii digitale de marketing. Compania lucreaza cu antreprenori si firme mici si mijlocii, pentru a dezvolta strategii online menite sa creasca vanzarile si sa maximizeze profitul.

Post a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *