Ma uitam zilele trecute cate articole am scris anul asta. Mi-am propus anul trecut in toamna cand am decis sa il deschid ca voi incerca sa il tin in zona a 200 de articole pe an.

Adica 1 articol la fiecare 2 zile.

Ieri m-am panicat, mai ales ca sunt adept al contentului si scriu zilnic in diferite contexte. Aici am publicat 1 articol pe luna.

Evident ca nu e intentionat, mai ales ca am o gramada de teme si titluri in cap. Plus ca trebuie sa va povestesc cum a fost in San Diego la Traffic&Conversion Summit.

Ce am facut intre timp?

Proiecte noi. New job. Iarna prea lunga  in Bucuresti. Vin si alte vicii cu care nu are sens sa va ametesc acum.

Ce e drept e ca trebuie sa ma mobilizez si sa imi regandesc programul. Mai ales ca vreau sa dau o noua fata acestui blog pana la vara si sa scriu mai multe despre ecommerce si digital marketing.

Timpul trece repede cand nu scrii

Pentru cineva conectat in permanenta cu mediul online, faptul ca nu te tii de un plan poate avea 2 consecinte. Nu publici nimic, deci nu creezi si apoi incetezi sa mai existi. 

Planul este important, dar si mai important este sa te tii de el. Acelasi lucru se intampla si cand vrei sa pornesti un business. Planul este gata, dar trebuie sa abordezi fiecare pas si sa mergi inainte.

Pentru ca asa cum un blog poate fi sursa de inspiratie a cuiva intr-o dimineata, asa afacerea ta poate fi vazuta de clientii tai. Pentru ca in fond asta este scopul mediului digital: sa creeze conexiuni.

Oricum, ce vroiam sa zic azi pe scurt este ca mi-a lipsit sa scriu aici.

Asa ca pregatesc temeinic cateva articole noi si un proiect bonus!

Ne vedem curand.

Adrian Chirca

Pasionat de tot ce tine de marketingul digital, am aplicat cu succes in ultimii 10 tehnici si stategii eficiente pentru a gasi calea catre succes pentru companii mici si mijlocii. Scriu frecvent despre optimizare, Facebook Ads, canale de vanzari si business-uri online.

Post Comment