Scroll to top

Fa-ti temele inainte de a-ti dori un site „care sa vanda”


Adrian Chirca - 25/01/2018 - 0 comments

Cei mai multi dintre noi ne dorim sa avem un site care sa arate bine si mai ales sa vanda. Asa a inceput o buna parte dintre antreprenori sa inteleaga de ce e nevoie sa angajezi un profesionist. Fie ca vrei un logo, un site sau doar „cateva” idei, sfatul meu este sa iti faci bine temele inainte.

Pune-ti intai ceea ce vrei pe hartie. Da, am zis pe hartie. Nu te baza pe faptul ca ai totul clar in cap. Discutia pe care o ai doar in mintea ta si care ulterior nu se poate materializa te va costa nu numai frustrare, ci si bani.

Nu e nimeni atat de bun incat sa iti ghiceasca gandurile si sa iti faca proiectul dupa 5 minute in care ii trasezi tu 3 idei.

Uite mai jos cateva sfaturi care sa te ajute atunci cand te apuci de un proiect:

  1. Stiu ce as vrea. Poti sa vii cu exemple de site-uri care iti plac, atat vizual cat si din punct de vedere tehnic (ce e vizibil). Fii specific si concret, da detalii despre ce fel de afacere ai de gand sa faci. Cum vrei sa livrezi, daca ai o baza de date, cum vrei sa incasezi banii etc sunt lucruri care conteaza de la inceput. Cu cat ai o schema mai detaliata cu atat ai mai multe sanse sa primesti ceea ce iti doresti.
  2. Nu sunt designer, dar stiu eu ca ar merge. Cand desenezi un logo si mai ales un site, sunt multe lucruri de care se tine cont. Daca nu lucrezi cu ele, e destul de greu sa intelegi ce impact au. Daca ai ajuns la un profesionist explica-i ce vrei, arata-i exemple. Vrei un site care sa arate ca eMag sau doar unul care sa vanda 10 produse? Spune-i ce ti-ai dori, ofera sugestii, dar ofera-i libertatea de a le transpune conform cerintelor tale.
  3. Vreau ceva „misto”. Vrei sa transmiti incredere? Cui te adresezi? Ce marfa vinzi? Cum iti organizezi stocurile? Nu e de ajuns sa vrei un site. Spune-i celui cu care lucrezi ce trebuie sa transmita oamenilor si ce directie urmeaza. Si tine minte, e important sa fie de efect si adaptat planului tau inainte de a fi diferit sau original.
  4. Daca tot platesc, trebuie sa fie cum vreau eu. Sfatul meu este sa nu spui asta, daca nu ai un plan de afaceri si mai ales notiuni minime despre ce inseamna un site/magazin online. Daca totusi vrei sa spui asta fii sigur ca ai foarte multi bani, timp si mai ales un colaborator rabdator.
  5. Fa-mi ceva repede si vedem dupa. Cei care lucreaza in domeniul asta au o pregatire si pentru ei este job. Daca nu intelegi tu cum sta treaba sau ti se pare usor, nu inseamna ca trebuie sa abordezi totul la nivel de amator. Fii pregatit sa platesti serviciile din moment ce ai apelat la ele.
Author avatar

Adrian Chirca

http://www.adrianchirca.ro
Adrian Chirca este fondatorul companiei Brainymule Media din Bucuresti. Agentia este specializata in solutii creative menite sa ajute companiile sa isi optimizeze prezenta online prin strategii digitale de marketing. Compania lucreaza cu antreprenori si firme mici si mijlocii, pentru a dezvolta strategii online menite sa creasca vanzarile si sa maximizeze profitul.

Post a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *