Nu lasa rata de abandon a cosului sa-ti afecteze afacerea online

You may also like...

3 Responses

  1. 10/11/2017

    […] spatele acestui „de ce”. Cand intelegi ce ii determina pe clientii tai sa cumpere sau sa abandoneze cosul poti sa iti adaptezi eforturile si resursele si sa obtii rezultate mai […]

  2. 21/11/2017

    […] Publicitatea pe Facebook reprezinta poate cea mai mare oportunitate de a-ti creste vanzarile. Chiar daca uneori e posibil sa pierzi niste bani pana iti dai seama ce ai de facut, o campanie facuta cum trebuie iti poate recupera bugetul pierdut. Pentru ca avantajul principal pe care il ofera Facebook este faptul ca il poti folosi in orice strategie: sa promovezi produse, sa atragi clienti noi si chiar sa cresti conversia in urma abandonului comenzilor. […]

  3. 23/11/2017

    […] magazinele online din Romania folosesc foarte putine instrumente pentru a creste vanzarile. In plus rata de abandon a cosului este in continuare foarte ridicata, iar retailerii online nu fac nimic pentru asta. Un studiu facut […]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *